Klacht Studentmobiel.nl: Afschepen klacht Iphone 6s

Ontevreden klant van Studentmobiel

23 december 2015 heeft mijn man een iphone 6s gekocht met abbonoment via Studentmobiel om deze met de kerst cadeau te geven aan mij. Enkele dagen na het in gebruik nemen van de telefoon kwam ik erachter dat deze niet naar behoren werkt. Er zitten vegen in mijn scherm soort wolk achtige donkere vegen. Wij hebben direct gebeld met Studentmobiel en ons beklacht gedaan. Hier werd ons verteld dat omdat de ios al geinstalleerd was op de telefoon dat dit nu volledig onder Apple viel en dat we maar bij hun moesten aankloppen. Nou wij als leek zo gezegd zo gedaan, afspraak gemaakt bij de Apple store wat pas een aantal dagen later kon plaatsvinden. Mijn man is toen naar Amsterdam gereden en is geholpen in de Apple store. Helaas kwam ik er bij thuiskomst al achter dat het nog steeds niet verholpen was en ik heb contact opgenomen met Apple. Die zeggen je moet bij student mobiel wezen en hier komen we er dus niet uit! Het verhaal is nog vele malen langer maar kan het niet kwijt in dit scherm.

een nieuwe telefoon die WEL naar behoren werkt.

Wij vinden dat Studentmobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?