Klacht Studentmobiel.nl: Mobiel.nl (tot voor kort Studentmobiel.nl) wil het nummer van mijn huidige provider niet porteren naar mijn nieuwe abonnement

mhtje

Ik heb recent een contract + toestel afgesloten met Mobiel.nl (tot voor kort Studentmobiel.nl) incl. het verzoek tot nummerbehoud. Ik wil het toestel en de start van het abonnement pas geleverd krijgen als de nummerportering definitief heeft plaatsgevonden. Ik heb nu een mobiel nummer bij Bliep dat ik mee wil nemen.
Mobiel.nl zegt dat een nummer van Bliep niet meegenomen kan worden naar een abonnement van Tele2.

Ik heb de afgelopen weken veelvuldig contact gehad met Mobiel.nl en met Tele2, Mobiel.nl zegt dat Tele2 dat moet regelen en Tele2 zegt dat zij geen aanvraag tot nummerbehoud hebben gekregen. Tele2 zegt bovendien dat Mobiel.nl de portering moet realiseren. Maar Mobiel zegt weer dat Tele2 niet wil porteren.
Kortom, ik word dus van het bekende kastje naar de muur gestuurd.

Ik ben ervan op de hoogte van bij wet geregeld is dat ik er recht op heb mijn mobiele nummer te behouden bij het overstappen naar een andere provider en dat mijn nieuwe aanbieder (Mobiel.nl) dat moet realiseren.
Ik neem dan ook geen genoegen met de mededeling van Mobiel.nl dat nummerportering niet plaats kan vinden.
Ik verzoek Mobiel.nl dan ook de nummerportering alsnog op korte termijn voor mij uit te (laten) voeren.

Wij vinden dat Studentmobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?