Klacht Studentmobiel.nl: niet meer werkende Iphone

T.F.M. Schets

De accu van de Iphone van mijn dochter laadt niet meer op. Dit probleem is enkele maanden geleden ontstan. toen moest zij de accu 3x per dg opladen . Dat ging steeds slechter. omdat zij dacht dat dit onder haar verzekering (EWP) viel heeft zij haar telefoon via EWP opgestuurd voor reparatie. men heeft toen wel haar scherm vervangen, maaraan de accu is niets gedaan. telefonich contact met EWP leverde op dat reparatie van de accu niet onder de verzekeringsvoorwarden valt. datwas niet duideliujk voor mijn dochter, omdat de link naqr de verzekeringsvoorwaarrden niet geopend kan worden. De accu van haar telefoon laadt nu helemal niet meer op. Dit betekent dt zij haar telefoon helemaal niet meer kan gebruiken. Zij heeft wel het eigen risico van 65 euro voor het vervangen van het scherm moeten betalen. Zij heeft 2 augustus een klachtenbrief naar Studentmobiel gestuurd op basis van uw voorbeeldbrief. Daarin heeft zij verzocht om herstel of een andere alternatieve oplossing voor haar probleem.

De gewenste oplossing is dat de accu van de Iphone vervangen wordt of, als dat niet mogelijk is, dat Studentmobiel met een andere oplossing komt zodat zij een werkende Iphone 5 heeft.

Wij vinden dat Studentmobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?