Klacht Studentmobiel.nl: Reparatiekosten van scherm

# 82021
Marc

Van de Google LG Nexus 5 is het bekend dat het scherm snel barst. Zelfs met hoesje ontstaan er haarscheuren die langzaam uitbreiden over het scherm wat bij mij het geval is. Nooit laten vallen en altijd in hoesje gehad. De haarscheuren onstaan blijkbaar bij een geringe druk op de telefoon.
Google zelf heeft in Amerika al een policy waarbij het scherm gratis vervangen wordt (ergo, geven toe dat er iets mis is) maar helaas alleen als het produkt via Google Play is gekocht.
Na contact met Studentmobiel.nl hierover geen duidelijkheid over vervanging van het scherm, ik moest maar contact opnemen met LG. Dat gedaan en na een uitvoerige Live Chat weer nul op request. In Nederland houdt men zich van de domme.
Het is toch erg dat een toestel van nog geen jaar oud dat nooit mishandeld is zulke gebreken vertoond?

Ik verwacht van de leverancier of fabrikant dat dit soort gebreken binnen de garantie vallen en dus kosteloos en snel gerepareerd worden. Omdat ik niet zonder telefoon kan werken verwacht ik tevens een leentoestel of anders eerst een nieuwe telefoon zodat ik de kapotte kan retourneren.

Wij vinden dat Studentmobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?