Klacht StudentsPlus Nederland: 2x 152,00 in rekening gebracht zonder bijles te hebben genoten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145829
Gebruiker
Ferry
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn zoontje bijles gevraagd, na lange tijd melde zich een evt. kandidaat. Inmiddels haalde hij goede cijfers en was het dus niet meer nodig. Het was mij niet duidelijk dat er toch de lessen worden berekend zonder dat effectief heeft plaatsgevonden. Er is hier dus sprake van een soort abonnement!
Schandalig, zeker omdat zij als 'tussenpersoon' de gage van de huiswerkstudent tevens geheel zelf incasseren.
Bedenk u voordat u met deze lieden inlaat!

De oplossing

Creditnota voor de incasso's
2 x 152,00

4 reacties

  1. Auteur
    StudentsPlus Nederland
    Datum
    Geachte heer Francois,

    Bedankt dat u de moeite genomen hebt om uw gevoel op dit platform kenbaar te maken en wij betreuren het vanzelfsprekend dat uw ervaringen niet positief zijn geweest.

    Graag zouden wij op dit platform niet verder inhoudelijk op uw situatie in willen gaan, aangezien wij u inmiddels al een afhandelvoorstel gedaan hebben.

    Uw ervaringen zijn voor ons wel aanleiding om onze communicatie omtrent onze werkwijze (de maandelijks in te kopen bijlespakketten of 'abonnement') nader te onderzoeken en indien nodig te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,
    namens StudentsPlus Nederland

    Maarten Crum
    Relatiebeheerder/Marketingmanager
  2. Auteur
    Ferry
    Datum
    Ik heb inderdaad een voorstel ontvangen dat deze uren kunnen worden 'ingehaald' in januari/ februari 2016. Dit is natuurlijk geen oplossing omdat mijn zoontje nooit bijles heeft ontvangen en er ook geen plannen zijn om dit alsnog te doen. Inmiddels heeft de organisatie toch weer geprobeerd om het bedrag te innen via de automatische incasso die ik al had terugeboekt. Gelukkig heb ik het bedrag weer kunnen stoneren. De enige juiste oplossing is dus de kosten niet in rekening te brengen.
  3. Auteur
    StudentsPlus Nederland
    Datum
    Geachte heer Francois,

    Wederom dank voor uw bericht, maar zoals gezegd zullen wij op dit platform niet inhoudelijk ingaan op uw situatie. Temeer wij per e-mail ook al uitvoerig contact met u hebben gehad.

    StudentsPlus werkt met een maandelijks pakkettensysteem (abonnement), dat maandelijks aanpasbaar en opzegbaar is. De maand waarin wordt opgezegd, dient nog afgemaakt te worden.

    StudentsPlus fungeert inderdaad als tussenpersoon, in de zin dat wij onze klanten factureren en de studenten uitbetalen.

    Vriendelijk groetend,
    namens StudentsPlus Nederland

    Maarten Crum
    Relatiebeheerder/Marketingmanager
  4. Auteur
    Ferry
    Datum
    Ondanks de toezegging dat de 'dienstverlening' eindigt per 01.12.2015, hebben zij zelfs weer december in rekening gebracht. Dit zijn echt oplichters! Ik ben zeker niet blij met deze afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over StudentsPlus Nederland?