Klacht StudentsPlus Nederland: Factuur 212460 StudentsPlus

masie

Ik heb 22 februari een aanvraag hebben gedaanAan StudentsPlus en aan de telefoon heb ik gezegd dat ik binnen 3 dagen een bijlesdocent nodig heb. Na dat door gecommuniceerd te hebben werd ik vervolgens gebeld dat het lang zou duren en toen hebben we ook gezegd dat het niet hoeft. Daarna kreeg ik 4 maart opeens een mail dat er een docent was gevonden (veel later dan onze afspraak) en heb toen weer aangegeven dat ik géén gebruik wil maken van jullie diensten.
De uitspraak dat ik 10 dagen later reageerde is ten eerste omdat jullie 10 dagen later reageerden en ik daarop wéér moest zeggen dat wij geen gebruik van de diensten willen maken. Nogmaals ik heb al lang geleden gezegd dat ik er geen gebruik van wil maken en dat zeg ik nu weer. Welk nut heeft het om een dienst op mij te forceren, waarbij het ook nog eens overbodig is aangezien ik al een docent heb.
Met vriendelijke groetRahimi

StudentsPlus Nederland
    Geachte heer, mevrouw Rahimi,

Bedankt dat u de moeite genomen hebt om uw ervaring met StudentsPlus te delen en vervelend om te merken dat deze ervaring in uw geval niet is gelopen zoals wij dat gewoon zijn!

Inmiddels hebben wij deze situatie op kunnen lossen met u, door de uren langer mee te laten nemen dan doorgaans het geval is.

Met vriendelijke groeten,
    namens StudentsPlus Nederland

Maarten Crum
    Marketingmanager

Ook een klacht indienen over StudentsPlus Nederland?