Klacht Studers: 4 maanden gewacht tot studiemateriaal werkte!

Klachtnummer
# 285846
Gebruiker
Romyversteegt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 september 2017 begonnen met mijn opleiding. Online studiemateriaal besteld bij Studers. Dit werkte pas sinds 20-12-2017 naar toebehoren. Ik weet niet wat ze in de tussentijd hebben gedaan. Maar elke keer als ik contact opnam waren er wachtrijen aan de telefoon van minimaal een half uur. En op mails kreeg ik een standaard bericht teruggestuurd. Kortom, service is slecht, klachten worden niks mee gedaan en ze doen er niet veel aan om je te helpen.

De oplossing

Er kan nu niks meer aan gedaan worden maar graag zie ik dat er een excuses volgt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Studers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Studers?