Klacht Studers: duurt te lang de afwerking

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 323327
Gebruiker
ansrich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb 1 september het gehele pakket van 641 euro terug gestuurd nu 20 september heb ik 480 euro terug terwijl er op de site staat binnen 7 dagen word het geregeld ik zou graag mijn 159 euro terug willen

De oplossing

ik wil mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Studers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Angela,
    De kosten waar je het over hebt, die je nog niet terug hebt gehad, is voor 2 licenties. Digitaal lesmateriaal moet op een specifieke manier gecrediteerd worden en ik zie dat hier wel degelijk een actie voor open staat om dat voor u te regelen. Ik zal de afdeling erop attenderen dit zo snel mogelijk in orde te maken. Excuses dat dit wat langer duurt dan gebruikelijk. ^Marlous

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ansrich
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat ik mijn geld krijgt maar eerst zien hpoelang dit gaat duren duurt nu al veeeeeeel te lang dus ben zo ie zo niet blij met deze service de reden intreseert mij niet er staat op de site binnen 7 dagen dan moet je hier aan voldoen wat dus niet gebeurd nu zijn we al op 26 september en nog steeds geen geld dus niks opgelost alleen een andwoord om de klant te sussen maar gewoon wachten op je geld
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Studers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen