Klacht Studers: duurt te lang de afwerking

sad Niet opgelost
ansrich

ik heb 1 september het gehele pakket van 641 euro terug gestuurd nu 20 september heb ik 480 euro terug terwijl er op de site staat binnen 7 dagen word het geregeld ik zou graag mijn 159 euro terug willen

ik wil mijn geld terug

Studers
    Beste Angela,
    De kosten waar je het over hebt, die je nog niet terug hebt gehad, is voor 2 licenties. Digitaal lesmateriaal moet op een specifieke manier gecrediteerd worden en ik zie dat hier wel degelijk een actie voor open staat om dat voor u te regelen. Ik zal de afdeling erop attenderen dit zo snel mogelijk in orde te maken. Excuses dat dit wat langer duurt dan gebruikelijk. ^Marlous

ansrich
dat ik mijn geld krijgt maar eerst zien hpoelang dit gaat duren duurt nu al veeeeeeel te lang dus ben zo ie zo niet blij met deze service de reden intreseert mij niet er staat op de site binnen 7 dagen dan moet je hier aan voldoen wat dus niet gebeurd nu zijn we al op 26 september en nog steeds geen geld dus niks opgelost alleen een andwoord om de klant te sussen maar gewoon wachten op je geld

Ook een klacht indienen over Studers?