Klacht Studers: geen licenties en code ontvangen

Klachtnummer
# 479428
Gebruiker
Fyn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli bestelling gedaan voor mijn nieuwe opleiding, wel de boeken ontvangen maar geen code voor de bestelde licenties......school nu al 3 weken bezig en loop nu al achter omdat ik geen licenties heb........

De oplossing

als nog deze toesturen zodat ik mee kan doen op school, en ik heb ervoor betaald

1 reactie

  1. Auteur
    Studers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Fyn,

    Wij hebben de mail voor je digitale lesmateriaal nogmaals naar je proberen te mailen maar helaas bounced deze mail. Dat houdt in dat wij de mail niet bij je mailadres mogen afleveren.

    Wij willen je daarom adviseren in je persoonlijke klantomgeving op onze website te controleren of het mailadres juist is, wanneer dit het geval is willen wij je adviseren je mailadres te wijzigen. Wij kunnen de mail dan opnieuw naar je toe sturen.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Ook een klacht indienen over Studers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen