Opgelost door Studers: Na bijna een maand heb ik mijn geld niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481073
Gebruiker
Scottydog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had mijn digitale leermiddelen geannuleerd. Ik heb een e-mail van 27 en 29 augustus gekregen, Er staat in dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen terug zal krijgen. Na 10 werkdagen wachten heb ik nog steeds geen geld terug. Ik heb geprobeerd Studers te bellen, maar niemand nam op. Ik heb meer dan een uur op de telefoon gewacht zonder resultaat. Toen heb ik een e-mail gestuurd. Ik zou binnen 5 werkdagen een antwoord krijgen. Dat is niet gebeurt. Ik heb geprobeerd contact te maken met de chatbot, maar hij was dicht op een werkdag. Na al deze tijd heb ik dus nog steeds niets teruggehoord van Studers. Het is nu 21 September en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Het geld is van mij en niet van Studers dus geef het alstublieft terug.

De oplossing

Ik wil graag dat Studers geeft mij het geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Studers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi meneer/mevrouw Lrving,

    Sorry voor het ongemak!

    Wij maken het bedrag deze week aan je over.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Scottydog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn geld terug, Hurrah
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Studers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen