Klacht Studers: Nieuwe code voor boek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479945
Gebruiker
Moedervanstudent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onjuiste licentie code

De oplossing

Niemand reageert op e-mail of antwoord de telefoon.
De school is nu al 2 weken bezig en mijn zoon kan nog steeds niet meedoen met de reken les.

1 reactie

  1. Auteur
    Studers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Moedervanstudent,

    Jammer om te horen dat dit niet lukt!

    Wij hebben de mail met de activatiecode nogmaals naar jullie gemaild. Hierin staan ook de instructies hoe je het lesmateriaal kunt activeren en gebruiken. Wij willen u adviseren deze instructies goed te volgen.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moedervanstudent
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb inmiddels gisteren formeel mijn geld terug gevraagd omdat uit noodzaak ik het ergens anders na 17 dagen wachten gekocht heb. Trouwens heb ik wel nog een aantal algemene mails vandaag ontvangen dat annuleren van eboeken niet mogelijk is. Dat slaat natuurlijk nergens op!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Studers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen