Klacht Studieboekencentrale: Boek verkocht, maar al 2 maanden geen uitbetaling

Klachtnummer
# 193021
Gebruiker
wilcoelskamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een wiskundeboek verkocht aan studieboekencentrale.
Deze openstaande order is van 12-9!!
Het boek is opgestuurd en in behandeling genomen en daarbij is er een creditfactuur voor aangemaakt.
Het wiskunde boek is verkocht aan u voor €21,44.
Op 20-9 ontang ik de 1e creditfactuur.
Op 26-9 stuur ik u een mail waar de credetering blijft.
Op 26-9 ontvang ik wederom dezelfde factuur???
Op 17-10 stuur ik nogmaals een mail.....
Op 18-10 ontvang ik 3 stuks creditfacturen;
*1e Credifactuur met een "verwijderd Document" van €0
*2e Credifactuur met een boek die ik niet verkocht heb aan u, en met een bedrag van €9,50
*3e Credifactuur met nog steeds het boek dat ik niet verkocht heb, en nu met een bedrag voor €3,33??

Op 23-10 stuur ik nogmaals een mail en tot op heden niks gehoord, geen reactie op mijn mails en geen teruggave.
Althans er word gewoon niks gemeld.

Dus voor de laatste keer, ik heb aan u een boek verkocht voor €21,44. Dus ontvang graag mijn geld!

De oplossing

Ik ontvang graag de €21,44

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Studieboekencentrale hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Studieboekencentrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen