Klacht Studieboekencentrale: Moeilijk bereikbaar!

Klachtnummer
# 186226
Gebruiker
annetje64@live.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de tweede keer bel ik deze week met de boekencentrale voor informatie. De eerste keer moest ik 26 minuten wachten voordat ik iemand sprak en de tweede keer zelfs 47 minuten. Mijn beltegoed is na twee keer bellen meer dan op. Wie vergoedt dat? Het vervelende is dat je gebonden bent aan deze site omdat je via de studieboekencentrale alleen de boeken en licenties kunt bestellen.
Wel wil ik melden dan de telefonisten vriendelijk zijn ondanks de werkdruk.

De oplossing

Ik wil een vergoeding van de kosten die ik gemaakt heb. Ondanks dat het waarschijnlijk druk is bij de telefooncentrale, dat wordt namelijk om de paar minuten verteld op een bandje, vind ik het niet normaal dat ik meer dan drie kwartier moet wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Studieboekencentrale hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Studieboekencentrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen