Klacht Studieboekencentrale: niet ontvangen boeken en verkeerd toegezonden boeken

# 193023
Cornelissen

Wanprestatie in de zin van de wet. Boeken de besteld en betaald zijn worden niet geleverd ondanks rappelleren. Eerst tot tweemaal de smoes dat het licenties zijn gen geen boeken. Onzin op Bol.com verkopen ze de boeken wel onder hetzelfde isbn nummer!!
schriftelijk rappelleren en mailen krijg je een domme mail terug omdat ze al boeken hebben toegezonden op 8 oktober en ik maar even bij de buren moet navragen. maar juist in mijn mail van 11 oktober schrijf ik dat ik verkeerde boeken heb gekregen. HIer is duidelijk sprake van een tekortkoming in de nakoming of te wel wanprestatie. Volgens de wet moet ik gelegenheid geven om de studieboekencentrale de kans de geven de fout te herstellen. Hoeveel fouten mogen ze nog maken? Ze lezen en luisteren niet eens serieus naar hun klanten. Behalve deze klacht leg ik nu ook de klacht bij de onderwijsinstelling neer. Hoop dat de school een andere leverancier kan zoeken. Ik bestel in ieder geval nooit meer via studieboekencentrale als het niet hoeft.

levering van de boeken op zeer korte termijn. Mijn dochter moet elke les weer verantwoorden waarom ze haar boeken niet bij zich heeft.

Wij vinden dat Studieboekencentrale hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Studieboekencentrale?