Klacht Studio ACE 1473: Concert kaarten gekocht voor LIVE concert, concert blijkt voorafgenomen opname.

SandraB

Begin januari 2021 2 kaarten voor het concert van Rahat fateh ali khan op 14 februari 2021 gekocht. Het ging om een live concert met live chat en mogelijkheid om verzoeknummers aan te vragen. Die zondag, dag van het live concert, van 14 februari 2021 in de ochtenduren de inloggegevens gecheckt en zag dat er al een show gaande was. Ik bleef naar het muziek luisteren in de veronderstelling dat dit een voorpremiere was. Omstreeks 20:00 uur heb ik de link opnieuw geopend en zag ik een beeld tevoorschijn komen met het bericht over ... seconde start het live concert. Dit bleek het zelfde concert als ik in de ochtenduren gezien had. Direct gebeld met de organisatie en die gaf eerst aan het uit te gaan zoeken en mij terug te bellen. Niks meer gehoord van ze tot ik zelf 25 keer moest bellen voordat ik iemand kon spreken. Mevrouw Andjanidebie Khan Jamal gesproken, die zich voordeed als personeel terwijl zei de eigenaar van ACE STUDIO is. ZIj gaf aan u heeft toch show gezien mevrouw dus wat is het probleem Na veel zeuren gaf ze aan dat de fout in India lag en dit ook een verrassing was voor hun Doorgegeven dat ik daar niks mee te maken eb daar ik haar betaald heb en niemand in india of waar dan ook. mevrouw wilde geen gelden terugstorten. Ik verwachte een live concert met live chat en mogelijkheid tot aanvraag verzoeknummer. Dit betrof geen live concert maar voorafgenomen opname. Uitkijken met Studio ACE 1473!!!! Oplichters!!!

Graag geld terug van 2 kaarten 29 euro! (12,50 en 16.50)

Wij vinden dat Studio ACE 1473 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Studio ACE 1473?