Klacht Studio el Amal Fotografie: ontevreden over dienstverlening

Houria

Op zondag 25 augustus 2013 heb ik de fotostudio el Amal aan de Van Deventerstraat 15b in de arm genomen om een reportage te maken van mijn bruiloft. Studio el Amal heeft een contract met mij gemaakt waarin o.a. staat:
een bedrag van € 800,- is voldaan.
De afspraak was dat ik twee weken na de bruiloft (dus uiterlijk in week 36) alle spullen zou krijgen. Het is nu 26 november 2013 en nog steeds heb ik niet alles binnen. De gebreken spullen zijn:
1 Megaposter (50x75cm)
3 posterfoto’s (20x30cm)
Ik heb tientallen malen proberen te bellen en afspraken maken, iedere keer worden de afspraken opgezegd of niet nagekomen, bellen maar niemand geeft hier gehoor aan!!! Volgens de eerste gesprek en overeenkomst was de Studio el Amal verantwoordelijk voor een goede oplevering van de reportage
Ik heb vandaag een klachtenbrief opgestuurd naar het bedrijf.

Ik verzoek het bedrijf de gebreken uiterlijk binnen 2 weken op te leveren. Zo niet, dan stel ik ook geen prijs meer op de dienstverlening/het product en ontbind ik de overeenkomst. Dan ontvang ik graag de aanbetaling met de wettelijke overschrijden van de levertijd.

Wij vinden dat Studio el Amal Fotografie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Studio el Amal Fotografie?