Klacht Studio Gala: Ik wil mijn geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449003
Gebruiker
henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon in Roemenie en heb een gala avond geboekt en betaald in Dec./Jan. voor 17 April 2020. Dit kon helaas niet doorgaan en heb omdat mijn vrouw zwanger is meteen een nieuwe datum geprikt nl 20 Juni 2020. Ook dit kan helaas niet doorgaan. Mijn vrouw is in Nov. uitgeteld dus vanaf september kan ze niet meer vliegen en ook als de bay geboren is zullen wij niet meteen naar nederland vliegen om een gala avond te gaan bijwonen. Nu wil Studio Gala mij niet het geld retourneren. Nadat ik de voucher geweigerd heb zegt hij dat de avond gewoon kan doorgaan.

De oplossing

het geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Studio Gala
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dhr. [naam verwijderd door moderator],
    Boekte bij ons op 15 januari voor de Dinnershow van zaterdag 18 april 2020, op 16 maart 2020 hebben wij het verzoek van dhr. gekregen om zijn reservering om te boeken naar zaterdag 20 juni 2020. (Let wel! Dit was voor dat de corona regels van het RIVM van kracht werden)
    Uit coulance werd de reservering door ons kosteloos omgeboekt naar 20 juni 2020.
    Op 22 mei 2020, moesten wij helaas volgens de regels van het RIVM ook alle shows tot eind juni annuleren. Hierop hebben wij al onze gasten keurig een brief gestuurd met een vouchercode. (Deze is minimaal 1 jaar geldig, voor mensen die toch liever willen dat hun geld teruggestort wordt, gaan wij kijken wat er mogelijk is vanaf het moment dat wij weer open mogen.
    Nu zijn de regels van het RIVM weer veranderd en mogen wij in juni wel shows draaien, wij hebben dhr. aangegeven dat de show van zaterdag 20 juni 2020 gewoon door kan gaan.
    (uiteraard wel volgens de richtlijnen van het RIVM) Hierop gaf hij te kennen dat dit voor hem geen optie was, omdat hij in verband met het coronavirus geen mogelijkheid had om een vlucht te boeken.
    Wij zijn er met al onze gasten bij problemen altijd op een goeie manier uitgekomen. Mede na aanleiding van zijn telefoontje aan ons adres met diverse bedreigingen zijn wij wel klaar met dhr. Oostenrijk. Wij hebben hem zeer correct behandeld en een net voorstel gedaan.

    Met vriendelijk groet,
    Studio Gala

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hij veranderd per dag zijn verhaal. Ik wil gewoon het geld terug. Op 17 april waren er wel een coronavoorschriften.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Studio Gala?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen