Klacht Studioledpro.nl: Geen gehoor geven als er een product kapot is wat gewoon onder garantie valt

Danrow

Ik had hier een dure lampen set besteld bestaande uit 3 lampen. Na 1,5 jaar ging er 1 kapot. Het bedrijf gebeld wat er aan de hand was en vertelde ze me dat het waarschijnlijk de zekering was. Dit bleek niet het geval te zijn. Vervolgens heb ik teruggebeld en zouden ze mij het adres opgeven via de mail waar ik de lamp naar toe kon sturen. Er zit 2 jaar garantie op het product. Ik wachten op de mail maar tevergeefs. Nog gebeld maar er gaf niemand meer thuis en nog meerdere malen gemaild maar nooit meer antwoord gekregen.

Mij een nieuwe lamp leveren onder garantie waar ik recht op heb lijkt mij niet meer dan normaal.
Helaas weer geen gehoor. Ze hebben ook de volgende webshops. Ik zou er niets bestellen, dan kom je bedrogen uit Fotobest.nl Fotostudiooutlet.nl Productfotopro.nl Fotostudiopro.nl Statiefpro.nl Fotoachtergrondpro.nl Studioflitserpro.nl Niets bestellen hier!!!!!

Wij vinden dat Studioledpro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Studioledpro.nl?