Klacht Studystore.nl: Geen geld terug en geen boeken

MarcKwee

Ik heb onlangs boeken voor rechten besteld bij de studystore. Het ging om 4 boeken waarvan ze alle 4 niet op voorraad bleken te zijn. Ik heb wel de volle mep betaald. Na een korte e-mail conversatie en wat gesprekken verzekerde ze mij dat de orde geannuleerd was en ik mijn geld terug kreeg.

Ook informeerde ze mij dat ze een vervanger hadden voor 2 boeken met dezelfde inhoud. Top! dacht ik. Ik heb die 2 boeken besteld en ook deze bleken achteraf niet te kloppen ( Deze heb ik ook voor uit betaald).

Uiteindelijk weer gebeld en zij verzekerde dat alle 2 de ordes waren geannuleerd en ik het volle bedrag terug zou krijgen.

Het is nu ander halve week later en zij hebben 27 euro terug gestort ( dit is uiteraard veelte weinig). Ik dacht dit moet een administratief foutje zijn dus ik belde de studystore.

Ze wouden mij op geen 1 manier helpen en ik werd zeer bot ter woord gestaan. Daarom advies bestel nooit bij deze winkel. Je ziet je boeken en geld nooit terug!

Geef alstublieft mijn geld terug.

Studystore.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?