Klacht Studystore.nl: Ik kan geen contact nemen met klantenservice.

Halit Erkam

Hallo,

Ik bestelde de boeken over luchtvaarttechniek op 27 augustus. Het werd ca. 1-2 weken te laat bezorgd. Ik had deze boeken niet meer nodig daarom heb ik ze getourneerd. Alle boeken kosten in totaal € 387.16. Ik heb deze boeken op 15 september teruggestuurd. In het vraag- en antwoordgedeelte op de Studystore-website stond dat ik het tot 1 oktober zonder retourtbon kon opsturen en mijn geld terug zou krijgen. Het kon op 16 september niet worden afgeleverd bij studystore, ik heb geleerd dat het opnieuw geprobeerd zou worden via een mail van postnl. Ik heb postnl gebeld en ze zeiden dat er een kans is dat de retour al geleverd is, toen zeiden ze “bel en vraag de persoon naar wie je het hebt gestuurd”, als het niet wordt bezorgd gaan we onderzoeken. Ik heb gebeld maar op geen enkele manier kon ik de klantenservice van de studystore bereiken. Mijn geld en ook mijn boeken zijn weg. Ik wil mijn geld terug.

PS: Ik heb deze bestelling via sipkewynia gekocht met 5% korting.

Mvg,
Halit Ozyasar

Ik wil graag contact nemen met klanten service en ik wil mijn geld terug. Het is onmogelijk om met hun contact te nemen. Heb al tientallen keer geprobeerd om in verschillende methoden contact te nemen (facebook/mail/telefonisch…)

Studystore.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Halit Erkam
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?