Klacht Studystore.nl: Ik krijg mijn geld niet terug

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 641523
Gebruiker
Murphy2022
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De bestelling is niet geleverd , daarom
heb ik de bestelling geannuleerd maar sinds september wacht ik op terugstorting van het door mij betaalde bedrag van 260 euro.

Gewenste oplossing

Ik wil het door mij betaalde bedrag teruggestort omdat de producten niet zijn geleverd.
Geboden oplossing
Er is aangegeven dat er een bedrag wordt overgemaakt door Studystore. Er zijn eerder beloftes gedaan , wanneer het geld op mijn rekening staat zal dit eindelijk ( na 6 maanden) afgehandeld zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Murphy2022
    Datum
    Door Studystore wordt niet duidelijk gemaakt of ze bezig zijn met mijn terugbetaling. Er wordt gevraagd om geduld. Hetzelfde als tot nu toe is gezegd.
    Aan de telefoon zijn de medewerkers niet gemotiveerd en geven iedere keer de zelfde reactie.
  2. Auteur
    Studystore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Warmenhoven,

    Sorry voor het ongemak!

    Wij hebben een creditnota van € 241,56 aangemaakt, dit bedrag maken wij binnen 5 dagen over.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen