Klacht Studystore.nl: Levering boeken

Klachtnummer
# 73857
Gebruiker
Rowie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zondag 24/8 mijn studieboeken besteld.
Verwacht dat ik mijn studieboeken dinsdag 26/8 de boeken in huis zou hebben.
Op de website en op de email werd mij verteld dat er binnen 48 uur geleverd zou worden.
Ik heb op 28/8 naar de klantenservice gebeld waarom ik nog steeds geen boeken binnen heb.
De telefoniste gaf aan dat zondag niet mee telt in hun systeem en dat de boeken vandaag 29/8 geleverd zouden worden. Het is nu 17:00 uur en ik zit nog steeds zonder boeken.
Het gevolg hiervan is dat ik maandag geen boeken mee naar school nemen.
Ik verwacht van studystore dat zij mij een korting of een vergoeding gaan aanbieden omdat zij beloven 48 uur levering maar dit niet waarmaken.

De oplossing

Een compensatie / korting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Studystore.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen