Klacht Studystore.nl: Na 3.5 maanden nog geen geld terug

Gebruiker1673976735

30 augustus 2022 heb ik een studieboek bij Studystore besteld. De bestelling heb ik later door middel van Studystore z'n website geannuleerd als de verwachte leveringstijd niet bekend was en mijn cursus was inmiddels begonnen.

14 oktober 2022, 30 november 2022 en 19 december 2022 schreef ik naar Studystore z’n klantenservice om na te vragen over de voortgang van mijn annuleringsverzoek en de terugbetaling. Bij elke opvolging werd vermeld dat mijn annuleringsverzoek zo snel mogelijk voldaan zou worden.

17 januari 2023, zo’n 3.5 maanden sinds mijn eerste annuleringsverzoek, is het bedrag nog steeds niet naar mijn rekening overgemaakt.

Ik graag verzoeken dat de openstaande bedrag zo snel mogelijk naar mijn rekening wordt overgemaakt.

Beste Studystore,

Ik heb van jullie nog geen reactie gekregen. Interessant, want door email kreeg ik elke keer binnen 2-3 dagen beloftes van een snelle oplossing...

Wat is er aan de hand?
    Best Studystore,

Ik zit nog te wachten om van je weer te horen. Daarom deze nieuwe reactie. Inmiddels heb ik ook een email naar je klantenservice verstuurd, hopelijk komen we tot een snelle oplossing.
    Studystore.nl
    Beste meneer/mevrouw Sedlacek,

Sorry voor het ongemak!

Wij hebben een creditnota van € 23,80 aangemaakt. Dit bedrag maken wij binnen 5 dagen naar u over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
    Team webcare

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?