Klacht Studystore.nl: Na 3.5 maanden nog geen geld terug
Details
Klacht
30 augustus 2022 heb ik een studieboek bij Studystore besteld. De bestelling heb ik later door middel van Studystore z'n website geannuleerd als de verwachte leveringstijd niet bekend was en mijn cursus was inmiddels begonnen.14 oktober 2022, 30 november 2022 en 19 december 2022 schreef ik naar Studystore z’n klantenservice om na te vragen over de voortgang van mijn annuleringsverzoek en de terugbetaling. Bij elke opvolging werd vermeld dat mijn annuleringsverzoek zo snel mogelijk voldaan zou worden.
17 januari 2023, zo’n 3.5 maanden sinds mijn eerste annuleringsverzoek, is het bedrag nog steeds niet naar mijn rekening overgemaakt.
Gewenste oplossing
Ik graag verzoeken dat de openstaande bedrag zo snel mogelijk naar mijn rekening wordt overgemaakt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.