Opgelost door Studystore.nl: Sinds 3 maanden nooit komende 'annulering in behandeling'

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 646281
Gebruiker
EslemOzcelik
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 3 september 2022 een bestelling met bestelnummer 3521785 gedaan. Nadat mijn bestelling niet was aangekomen na 2 maanden heb ik eind oktober een annulering aangevraagt. Destijds een medewerker aan de telefoon die de annulatie in behandeling zou nemen en ook zelf het initiatief genomen om via mijn Studystore account de annulatie door te geven. Sindsdien is de status van bestelling 'Annulering in aanvraag' maar elke keer dat ik bel met de klantenservice en vraag hoe het zit met mijn annulatie en terugbetaling van geld. Wordt er vermeld dat ze de annulatie zo spoedig mogelijk in behandeling gaan nemen en het gaan melden aan de desbtreffende afdeling. Ik wacht al 3 maanden voor het terugstorten van mijn geld en sinds 5 maanden ben ik al de dupe van de hele onzin. Mijzelf duurt het 2 minuten om een bedrag over te schrijven via internet bankieren waarom lukt het een 'profesionele' bedrijf dit niet? Waarom wordt ik niet serieus genomen als klant? Waarom wacht ik elke keer bij het bellen met de klantenservice minimaal 20 minuten en wordt er na het lange wachten de telefoon dicht gedaan in mijn gezicht? Het enige wat ik wil is mijn geld terug! Heel simpel en met spoed!! Stelletje Oplichters!!

Gewenste oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld terug hebben! Wacht al veelste lang voor een simpele terugstorting van mijn geld! Als het jullie zelf niet lukt met terugstorten geef mij het adres dan regel ik mijn eigen terugstorting zelf wel.
Geboden oplossing
Ze hebben het geld teruggestort waar ik tevreden over ben.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    EslemOzcelik
    Datum
    Ik heb nog steeds geen antwoord en de klantenservice is niet bereikbaar. Er wordt na lange wachttijden niet opgenomen.
  2. Auteur
    Studystore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Ozcelik,

    Sorry voor het ongemak!

    Wij hebben het bedrag van € 17,50 op 17 februari 2023 gecrediteerd. Wij gaan er vanuit dat je dit inmiddels hebt ontvangen.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen