Opgelost door Studystore.nl: Terugbetaling geannuleerde bestelling duurt te lang; geboden oplossing niet in lijn met probleem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 645806
Gebruiker
Genoegvan2023
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Reeds 2 maanden geleden eens gebeld met de vraag over terugbetaling van geannuleerde bestelling. Daarna 4 keer nogmaals gebeld te hebben is er nog steeds geen terugbetaling geweest. Iedere keer wordt er verteld dat het meteen naar de afdeling betalingen wordt doorgezet en dat ik nog een beetje geduld moet hebben en dat het nu echt goed komt. Wegens een vermeende storing in het systeem (daar hebben ze gezien de klachten hier al bijna 10 jaar last mee!) zijn de betalingen vertraagd. Vreemd genoeg is een deel van de annulering al wel terugbetaald (op het overzicht staat al geruime tijd" annulering in behandeling" , maar een ander deel dat nog steeds niet.terugbetaald is staat wel als "geannuleerd" vermeld.

Voorgestelde oplossing voldeed niet. Administratie facturering niet op orde?

Gewenste oplossing

Voorgestelde oplossing lost iets op dat opgelost IS.

Uitleg:

Het bestelnummer 3737805 bevat een 5-tal annuleringen:
- Inleiding werktuigbouwkundig tekenen en construeren ISBN: 9789001888251 - !! MOET NOG GERETOURNEERD WORDEN --> € 52,16
- Rapportagetechniek ISBN: 9789001881788 - !! MOET NOG GERETOURNEERD WORDEN --> € 41,44
- Roloff Matek Machineonderdelen Tabellenboek ISBN: 9789024428687 - BEDRAG AL GERETOURNEERD (€ 26,10)
- Toegepaste wiskunde voor het hoger onderwijs deel 1 ISBN: 9789006487305 - BEDRAG AL GERETOURNEERD (€ 46,33)
- Toegepaste wiskunde voor het hoger onderwijs deel 2 ISBN: 9789006310856 - BEDRAG AL GERETOURNEERD (€ 46,33)

Bedrag van de eerste twee items nog te retourneren € 52.16 + € 41.44 = € 93.60
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Genoegvan2023
    Datum
    Waneer wordt dit probleem voor mij opgelost?
    Voor velen een probleem, gezien de hoeveelheid klachten!!!
  2. Auteur
    Genoegvan2023
    Datum
    Nog steeds niet opgelost, geen enkel bericht gekregen wanneer dit wel gaat gebeuren.
    Slechte communicatie met klanten.
    OPLOSSEN! NU!
  3. Auteur
    Studystore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Schurin,

    Wij hebben op 16 februari 2023 een bedrag van € 123,12 naar u overgemaakt. Wij gaan er vanuit dat dit inmiddels in goede orde is ontvangen.

    Sorry voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen