Opgelost door Studystore.nl: Terugbetaling van geannuleerde bestelling nog steeds niet gedaan!
Details
Klacht
KlachtReeds 2 maanden geleden eens gebeld met de vraag over terugbetaling van geannuleerde bestelling. Daarna 4 keer nogmaals gebeld te hebben is er nog steeds geen terugbetaling geweest. Iedere keer wordt er verteld dat het meteen naar de afdeling betalingen wordt doorgezet en dat ik nog een beetje geduld moet hebben en dat het nu echt goed komt. Wegens een vermeende storing in het systeem (daar hebben ze gezien de klachten hier al bijna 10 jaar last mee!) zijn de betalingen vertraagd. Vreemd genoeg is een deel van de annulering al wel terugbetaald (op het overzicht staat al geruime tijd" annulering in behandeling" , maar een ander deel dat nog steeds niet.terugbetaald is staat wel als "geannuleerd" vermeld.
Gewenste oplossing
geannuleerde bestelling dient zo snel mogelijk te worden terugbetaald!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.