Opgelost door Studystore.nl: Terugbetaling van geannuleerde bestelling nog steeds niet gedaan!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 646392
Gebruiker
Genoegvan2023
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Klacht
Reeds 2 maanden geleden eens gebeld met de vraag over terugbetaling van geannuleerde bestelling. Daarna 4 keer nogmaals gebeld te hebben is er nog steeds geen terugbetaling geweest. Iedere keer wordt er verteld dat het meteen naar de afdeling betalingen wordt doorgezet en dat ik nog een beetje geduld moet hebben en dat het nu echt goed komt. Wegens een vermeende storing in het systeem (daar hebben ze gezien de klachten hier al bijna 10 jaar last mee!) zijn de betalingen vertraagd. Vreemd genoeg is een deel van de annulering al wel terugbetaald (op het overzicht staat al geruime tijd" annulering in behandeling" , maar een ander deel dat nog steeds niet.terugbetaald is staat wel als "geannuleerd" vermeld.

Gewenste oplossing

geannuleerde bestelling dient zo snel mogelijk te worden terugbetaald!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Genoegvan2023
    Datum
    NOG STEEDS NIET OPGELOST, OOK GEEN ENKELE REACTIE!!!
    WANNEER WORDT ER EEENS IETS GEDAAN? WORDT TIJD VOOR JURIDISCHE ACTIE.
  2. Auteur
    Studystore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Schurin,

    Sorry voor het ongemak!

    Wij hebben op 16 februari 2023 een bedrag van € 123,12 naar jullie overgemaakt. Wij gaan er vanuit dat u dit inmiddels in goede orde heeft ontvangen.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen