Klacht Studystore.nl: Weigeren mijn geld terug te betalen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481889
Gebruiker
VijfdeEsdoorn#486
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 augustus een bestelling gedaan, waarnaar ik één boek heb proberen te annuleren. Vervolgens is door StudyStore de hele bestelling geannuleerd. Het geld heb ik na ongeveer 7x bellen en meerdere malen mailcontact bijna een maand later nog steeds niet terug.

Klantenservice duurt een half uur om te bereiken, om vervolgens steeds een ander antwoord te krijgen. "Mijn collega is er nog mee bezig, meer kan ik niet doen" of "de boeken zijn wel verstuurd" of "het geld is al terugbetaald".

De oplossing

Zorg ervoor dat ik mijn geld (meer dan 600 euro) terugkrijg. Neem mij serieus als ik contact met jullie opneem.

1 reactie

  1. Auteur
    Studystore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste VijfdeEsdoorn,

    Wij vinden het jammer om te horen dat u het tegoed nog niet heeft ontvangen!

    Omdat u besteld heeft via een studievereniging, het betaald heeft via de studievereniging, wordt het tegoed ook overgemaakt naar de studievereniging. Wij willen u vragen om contact op te nemen met uw studievereniging.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VijfdeEsdoorn#486
Datum
Uiteindelijke oplossing
Studievereniging stuurt mij direct weer terug naar jullie. Jullie zouden verantwoordelijk zijn, het geld zou bij jullie liggen. Het maakt mij niet uit wie het oplost, enkel dat het opgelost wordt. Is het mogelijk iemand te spreken te krijgen die verstand van zaken heeft en hier iets over te zeggen heeft? De klantenservice voldoet totaal niet, geeft constant andere antwoorden of stuurt mij terug naar de studievereniging, die mij vervolgens weer naar jullie terugstuurt. Het is ronduit belachelijk dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld, die door een fout vanuit jullie nog bij jullie ligt, terug te krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Studystore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen