Klacht Studyworks: Hadden afspraken gemaakt en niet na gekomen

Hala youssef

Ik had een afspraak gemaakt met het bedrijf dat er alleen fysiek bijles gegeven zou worden aan mijn kinderen en nu zijn ze de afspraak niet nagekomen en willen ook mijn geld niet terug geven. Ze gaven mijn kinderen de keus om te wachten of online te krijgen, wij hadden het geprobeert online en het was niet goed gegaan want de leraar was niet goed opgeleid en wist niet hoe hij de les moest beginnen en dat is tijd en geld verspilling ik wil binnen een week fysiek les of gewoon het resterende van mijn geld terug.

Binnen een week fysiek les of geld terug krijgen

Hala youssef
    Wat vreemd dat de studyworks willen de probleem niet oplossen.
    Zij hebben mijn email geblokkeerd zodat ik niet contact met hun kan opnemen
    Studyworks
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Hala youssef
    Het is zo jammer dat een groot onderwijsbedrijf zoals jij het uiterlijk en de reputatie van een hele familie vernietigt in plaats van zijn eerste en laatste missie te hebben om de waarheid te onderwijzen, op te leiden, te begrijpen en te spreken. Sinds ik de big pack heb gekocht, is er maar één persoon mijn huis binnengekomen en ik ben geen monster om iemand bang te maken. En als ik of mijn familie zo doodsbang waren als je beschrijft, zou ik zeker niemand vragen om mijn huis binnen te komen, en als ze al verborgen waren, waarom is dit dan niet eerder verschenen en waarom verscheen dit toen je werd gevraagd om het geld terug te geven ? En als we echt verborgen zijn, waarom heb je dan al die tijd naar leraren voor ons gezocht en niet de waarheid verteld, en me ook zo lang laten wachten tot mijn kinderen de privé-Russen kregen en dat betekent dat ik gelijk heb en jij bent de reden voor het uitstellen van de kwalificatie van mijn kinderen voor examens, en dit is wat ik ook zei aan het begin van dit bericht dat je niet echt de waarheid vertelt en probeert te ontsnappen aan verantwoordelijkheid en betrokkenheid. Wat betreft mijn man, hij was op de hoogte van de etiquette met je collega, hij zei niets verkeerds, en ik bezit de audio-opname van dit gesprek. En voor de goede orde, nadat ik probeerde met je te communiceren via e-mails en ik niet werd beantwoord en je mijn e-mail blokkeerde, moest ik contact met je opnemen via deze site, want voor het aantal uren gebruikten mijn kinderen slechts 16 uur van de 38 -uur pakket omdat het eerste gedeelte hoort te Lijn, hebben we het niet bij het aantal opgeteld, volgens wat uw collega zei. Als u niet aan ons wilt worden terugbetaald, hoeft u geen valse claims te gebruiken. Wat betreft de beschuldiging van racisme, deze is onjuist en ongepast omdat wij ook buitenlanders zijn, en dit is voor mij niet overtuigend om racistisch te zijn tegenover een buitenlander zoals ik. Maar als u met mij wilt communiceren, kunt u contact met mij opnemen.

Ook een klacht indienen over Studyworks?