Klacht Stuff Enough : Bestelling meer dan 2 maanden zogenaamd onderweg

Miriam1973

Op 1 mei bestelling geplaatst maar tot heden geen gehoor,je wordt steeds aan het lijntje gehouden , je kan ze ook niet op t aangegeven nummer bereiken.Ik heb ze zelf meerdere malen benaderd, maar elke keer wordt t tegen je gezegd dat je bestelling onderweg is!
Ik heb ondertussen onderzoek gedaan naar dit bedrijf en dik kan u melden dat er te veel klachten zijn en bedrogen klanten!
Ik heb ze laten weten dat ik hier niet akkoord mee ben met dit soort praktijken, want hoe lang kan je en wil je op je bestelling wachten terwijl je dat zo snel mogelijk nodig had!!! Ik zie sowieso af van dit bestelling en wil mij ook niet laten dwingen door hen om de bestelling alsnog te accepteren. Ik heb sowieso nog niet betaald, maar ik voel enorme druk door hun dat je die alsnog moet accepteren en dat ga ik echt niet doen, want ik ben al voorzien,kan helaas niet maanden wachten. ik voel me zoals alle andere klanten zwaar belazerd!.

wil met rust gelaten worden ,want ik wil deze bestelling niet na maanden alsnog aan te nemen

Wij vinden dat Stuff Enough hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stuff Enough ?