Klacht Stuff Enough : bestelling nooit ontvangen maar betalen moet je wel

Klachtnummer
# 458761
Gebruiker
xavier
Datum
0 reacties

Details

Klacht

stuff te weinig kunnen ze beter heten. na maanden te hebben gewacht kreeg ik de melding dat mijn bestelling bezorgd was. grote onzin aangezien ik gewoon thuis was.nadat ik postnl gebeld had en heb nog steeds mijnn besteling niet binnen. de misleiding die ze op hun site schrijven over bezorgingen is al helemaal om te huilen. ook is het zo dat ze hun spullen gewoon via ali express bestellen met als leveradres niet stuff .... maar mijn adres. vragen over de bestelling kan ik stellen maar naar een korte reactie via de mail trekken ze de handen er vanaf en geven de schuld aan postnl. dat is overigens de grootste onzin. verdere vragen of klachten worden niet beantwoord. betalen gaat heel goed en zonder problemen. zelfs zo goed dat je nooit meer je geld terug krijgt. conclusie: bestel er nooit wat.

Gewenste oplossing

de bestelling wil ik niet meer maar de rekening ook niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stuff Enough hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stuff Enough ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen