Klacht Stuff Enough : Niet leveren na betaling

Klachtnummer
# 452208
Gebruiker
Mandy S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-04-2020 heb ik Earpods besteld bij Fruugo, en sinds 24-04-2020 zou het via het bedrijf "Stuff Enough" al onderweg naar mij zijn. Tot op heden niets ontvangen, slechte/geen respons van de de verkoper. Hij heeft geen vertragingen pro-actief gecommuniceerd en als ik al antwoord krijg zou ik het binnen 1 a 2 weken binnen moeten krijgen. Dat duur nu dus al bijna 7 weken en het is zeer ongeloofwaardig dat een paar oordopjes zo lang moeten duren en dat ik ze nog ga krijgen. De order kan niet geannuleerd worden door de verkopen omdat ze "onderweg" zijn, al weken. Klantenservice van Fruugo is verder telefonisch niet bereikbaar en geeft simpelweg niet thuis.

De oplossing

Per direct de order annuleren en het geld retourneren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stuff Enough hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stuff Enough ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen