Klacht Stukadoorsbedrijf Aikema: Haastwerk levert slordig werk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98287
Gebruiker
hans01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De werkzaamheden zouden tijdens onze vakantie uitgevoerd worden. We troffen bij terugkomst o.a. slecht afgewerkte plafonds aan en veel kleine beschadigingen / knoeiwerk, waaruit geconstateerd kon worden dat hier haastwerk was uitgevoerd. Volgens dhr. Aikema zou door de plafonds te sauzen de plafonds er beter uit gaan zien. De nota werd alvast betaald. Nadat hij na een paar weken de plafonds gesausd had, waren de resultaten nog niet goed. Dhr. Aikema communiceert slecht. We moeten continu achter hem aanzitten en hij laat grotendeels alles op zijn beloop. Naar aanleiding van een gesprek met Iemand van een schildersbedrijf, hebben we een second opinion gevraagd bij een stukadoorsbedrijf. De beoordeling was negatief. Dhr. Aikema legt deze bevindingen naast zich neer en steekt zijn kop in het zand. Er moet opnieuw gepleisterd en gesausd worden.

De oplossing

We willen het reeds betaalde geld m.b.t. het pleisterwerk van de plafonds terug en een tegemoetkoming voor de extra te maken kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stukadoorsbedrijf Aikema hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    hans01
    Datum
    Zoals verwacht reageert dhr. Aikema van stukadoorsbedrijf Aikema te Assen niet. Is ook niet lid van een geschillencommissie. Ik heb inmiddels een ander stukadoorsbedrijf ingeschakeld om zijn pleisterwerk opnieuw te doen. Al met al een dure grap! Het heeft daarnaast een paar maanden lang veel ergernis veroorzaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hans01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stukadoorsbedrijf Aikema?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen