Klacht Stukadoorsbedrijf Aikema: Haastwerk levert slordig werk.

hans01

De werkzaamheden zouden tijdens onze vakantie uitgevoerd worden. We troffen bij terugkomst o.a. slecht afgewerkte plafonds aan en veel kleine beschadigingen / knoeiwerk, waaruit geconstateerd kon worden dat hier haastwerk was uitgevoerd. Volgens dhr. Aikema zou door de plafonds te sauzen de plafonds er beter uit gaan zien. De nota werd alvast betaald. Nadat hij na een paar weken de plafonds gesausd had, waren de resultaten nog niet goed. Dhr. Aikema communiceert slecht. We moeten continu achter hem aanzitten en hij laat grotendeels alles op zijn beloop. Naar aanleiding van een gesprek met Iemand van een schildersbedrijf, hebben we een second opinion gevraagd bij een stukadoorsbedrijf. De beoordeling was negatief. Dhr. Aikema legt deze bevindingen naast zich neer en steekt zijn kop in het zand. Er moet opnieuw gepleisterd en gesausd worden.

We willen het reeds betaalde geld m.b.t. het pleisterwerk van de plafonds terug en een tegemoetkoming voor de extra te maken kosten.

Wij vinden dat Stukadoorsbedrijf Aikema hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

hans01
    Zoals verwacht reageert dhr. Aikema van stukadoorsbedrijf Aikema te Assen niet. Is ook niet lid van een geschillencommissie. Ik heb inmiddels een ander stukadoorsbedrijf ingeschakeld om zijn pleisterwerk opnieuw te doen. Al met al een dure grap! Het heeft daarnaast een paar maanden lang veel ergernis veroorzaakt.

hans01

Ook een klacht indienen over Stukadoorsbedrijf Aikema?