Klacht Style Center: Waardeloos product en terugzenden via vaag formulier wat ook veel geld kost en geen zekerheid biedt.

Klachtnummer
# 470848
Gebruiker
M van Hooff
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geleverde product een jurkje voldoet niet aan de verwachting. Heel dunne stof, geen pasvorm, past dus ook niet. En lijkt totaal niet op het plaatje! Werd ook pas A 2 maanden geleverd! Terugzenden gaat via een herroepingsformulier en gaat rechtstreeks naar China. Kosten 24,00 euro! ( jurkje kost 39,95 betaald via IDeal ). Verder is het maar de vraag of je dan uiteindelijk je geld wel echt terugkrijgt. Ik voel me [gemodereerd].

Gewenste oplossing

Het product terugnemen en mijn geld teruggeven. En natuurlijk stoppen met deze [gemodereerd].

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Style Center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Style Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen