Wij vinden dat Stylebird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stylebird.nl: verzendkosten en retourkosten worden niet vergoedt ondanks het klachten betreft
Details
Klacht
Op 6 juli 2 artikelen besteld.schoentjes, en een jurk.
schoentjes waren beschadigd de sliertjes die eraan zitten waren verschrompled en keihard .
de jurk staat als maxi op de website maar is midi.
terwijl bij alle andere artikelen waar maxi bijstaat het tot de enkels is.
Misleidend dus.
Ik moest mijn betaalbewijs van de verzending doorsturen , wat ik gedaan heb.
3x een mail gestuurd maar krijg een reactie dat het geen klachten betrof maar dat was het dus absoluut wel.
En dus ook niet de verzendkosten en retourkosten terug gestort dit is €15,-- !!!
Telkens wanneer ik een reactie plaats op de facebook pagina word deze weggehaald.
Zeer slechte klantenservice dus
Gewenste oplossing
terugbetaling van de verzendkosten . a 5,25 verzendkosten.6,95 retourzending . op rnr 0754 699528 op naam van J Serraarens
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.