Klacht Stylebys.nl: Bestelling nooit ontvangen

Klachtnummer
# 121075
Gebruiker
Lisannee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 juli 2015 heb ik een jurkje besteld.
Helaas niks mogen ontvangen en ook word er niet op mijn mailtjes geantwoord.

De oplossing

Graag wil ik mijn jurkje ontvangen of mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Stylebys.nl
    Datum
    Helaas hebben wij door de combinatie van de vakantie periode en een korte staking van PostNL, de bestelling wat later op de deur gedaan dan normaal gebruikelijk is, en niet eerder gereageerd op e-mails in onze inbox, onze oprechte excuses hiervoor. Waarschijnlijk heb je inmiddels je bestelling al ontvangen, en zo niet dan verwachten wij dat deze uiterlijk vandaag bezorgd zal worden door PostNL.

    Is dit niet het geval dan horen wij dit natuurlijk graag zodat wij contact op kunnen nemen met PostNL waar de bestelling blijft.

    Met vriendelijke groet,

    S by S

Ook een klacht indienen over Stylebys.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen