Klacht Stylebys.nl: Trage levering en geen restitutie van retourgestuurd artikel

idewitte71

Na een bestelling te hebben gedaan, heb ik 3 weken gewacht op levering. Na anderhalve week wachten maar eens een berichtje gestuurd waar eerst niet op gereageerd werd. Uiteindelijk na een reactie kwam dan toch de bestelling. Helaas voldeed het niet en het dus retour gezonden, met track and trace. Ook een berichtje gestuurd dat het pakje retour gezonden was. Op de TNT website kunnen zien dat het pakje afgeleverd was, dus berichtje gestuurd met de vraag wanneer het geld teruggestort wordt. Daarop is dan nog gereageerd met de opmerking dat als het inderdaad is ontvangen dat er dan teruggestort wordt. Terug gereageerd dat de track and trace aangeeft dat het ontvangen is. Geen reactie meer. Na 3 weken wachten weer maar een bericht gestuurt met een screenshot van de TNT pagina waarop staat dat het pakket is afgeleverd daar. Tot op heden zijn mijn berichten nog niet gelezen en dus ook nog steeds geen geld terug.

Graag mijn geld terug.

Stylebys.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stylebys.nl?