Klacht Stylepit.nl: Annulering bestelling vanwege prijsfout

R. van der Zanden

Vorige week kwam ik er via via achter dat uw webshop kinderkleding van Fred's World voor grote kortingen aanbood. Omdat de prijzen scherper waren dan die van gelijke kleding in een andere webshop, Limango, heb een bestelling gedaan en vrienden en kennissen van het aanbod op de hoogte gebracht. Maandag kreeg ik echter bericht dat mijn bestelling geannuleerd is, met een verhaal over verkeerde labeling. Vreemd genoeg hebben vriendinnen en kennissen die dezelfde dag of een dag later soortgelijke producten hebben besteld deze wel ontvangen. Bij navraag laat u weten dat het gaat om foute prijsinformatie waardoor u niet levert. Nadat ik u wees op de koopovereenkomst en het feit dat in hun eigen leveringsvoorwaarden staat dat druk- en inventarisfouten en prijsverschillen uw verantwoordelijkheid zijn krijg ik vandaag de reactie dat de producten niet leverbaar zijn en daarom niet kunnen worden verstuurd. Bij nader onderzoek blijken de meeste producten wel als leverbaar op de website te staan.

Met de geboden compensatie van 10% korting ben ik niet tevreden en ik vind dat de bestelde producten, net als bij vrienden en kennissen van mij, voor de getoonde prijs geleverd zouden moeten worden. Indien een gedeelte niet leverbaar is, dan die producten die dat wel zijn (volgens uw eigen website)

Wij vinden dat Stylepit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?