Klacht Stylewoerden: Online aankoop wordt niet retour genomen

Klachtnummer
# 429236
Gebruiker
Gebruiker1583432399
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Schoenen online besteld maar geretourneerd.
Nu wordt er beweerd dat ik ze gedragen zou hebben maar dit is niet het geval!
De mensen in kwestie blijven moeilijk doen en willen mij weer 6 euro in rekening brengen om de schoenen te laten terug sturen, terwijl ik ook al retourkosten heb betaald.
Het is hun woord tegen het mijne maar ik ga die schoenen niet betalen!
Ik heb hun gewezen op het volgende artikel van de consumentenbond:

Als het product binnen de bedenktijd al niet goed blijkt, dan kun je kiezen om het te retourneren. Je hebt immers het recht het product zonder opgaaf van redenen te retourneren.

Ook nu blijven ze volhouden!

Zelf heb ik niet gezien dat ze gedragen zouden zijn anders zou ik hun uiteraard met een klacht benaderd hebben...

Gewenste oplossing

Annulering van de factuur!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stylewoerden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stylewoerden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen