Klacht Stylez7: Ik heb een blouse besteld en die is nog steeds niet geleverd terwijl dat allang zou moeten zijn gebe

Klachtnummer
# 457539
Gebruiker
Gebruiker1576568722
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20 mei 2020 een blouse besteld en betaald. Op 22 mei kreeg ik bericht dat de levertijd 1-4 weken zou duren. Op 19 juni waren de 4 weken voorbij en heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe het met de bestelling staat. We zijn nu (25/6) weer bijna een week verder en ik heb nog niks gehoord. Waar blijft mijn blouse? Ik vind het ook een beetje vreemd dat er niet gebeld kan worden.

De oplossing

Dat mijn blouse zo snel mogelijk geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stylez7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stylez7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen