Klacht Styrely.nl: Stylery lijkt een nepfirma

Klachtnummer
# 459927
Gebruiker
den duppe van t verhaal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

23mei aankoop via internet van een muggenvanger; via mail op 24/5 order bevestiging en levering op korte termijn. Na mail met vraag tijdstip levering retour mail met vertraging door Corona. 22 juni dan levering. Na uittesten op 27 mei 1 ste aanvraag om retourdocument daar toestel ver van voldoet en ook nog te veel lawaai maakt ( zoals beschreven op website) vandaag na 5 de mail met zelfde vraag van retourform. nog steeds geen reactie mogen ontvangen

De oplossing

retourdocument mailen zodat het kan terugsturen en aankoop bedrag teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Styrely.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Styrely.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen