Klacht Subaru Benelux: Zeer beroerde service en heel slechte antwoorden op gestelde vragen

R.F. Driesens

Bijna gelijk nadat mijn XV was afgeleverd (februari j.l.) ben ik bij Subaru gaan vragen wanneer er een kaart update zou komen. De auto is n.l. afgeleverd met kaart van 2016. Het eerste antwoord was dat dat in juni van dit jaar zou zijn. Waarop ik reageerde dat dat wel erg laat was. Daarop werd het antwoord nog beroerder het word nu pas in december.
Dit lijkt natuurlijk nergens op. Op hun website voor eerdere jaargangen met een ander kaart besturingssysteem (mapcare) geven ze zelf aan dat je kaarten up toe date moet houden.
Nu er een radio van Harman Kardon in zit met een TomTom besturing geld dat zeker niet nu nog zelf voor de up dates moeten zorgen.
TomTom heeft dit jaar al 3 kaart updates uitgegeven jammer genoeg kan ik daar voor de Subaru XV geen gebruik van van maken.

Direct zorgen voor de juiste updates van dit jaar.

En een verlenging van de gratis (3 jaar) updates die je nalevering van de nieuwe auto krijgt.

Wij vinden dat Subaru Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Subaru Benelux?