Klacht Suez: Asociaal gedrag chauffeur en inzittenen

Klachtnummer
# 543067
Gebruiker
Sensation1982
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op weg naar de wijk spechtenkamp 25juni 2021wordt mijn weg moedwillig gehinderd door een wagen van Suez .. de wagen kon uitwijken naar rechts , zoals dar gebruikelijk is voor al het weg verkeer .. deze chauffeur maakte een wegwerp gebaar en ik moest maar opkankeren . Ik ben met mijn auto maar aan de kant gegaan want ook alle inzitten keken dreigend . Moedwillig nog paar minuten naast mijn auto gestaan ... ik geprobeerd kantoor op de isotopenweg te bellen maar die nemen gewoon niet op .. zeer slecht

Gewenste oplossing

Chauffeur (medelander met baard) op het matje roepen omtrend zijn gedrag , en de inzittenen op dreigende blikken voeren .. en gedrag dient aangepast te worden in de wijken . Want dit is namelijk niet de 1e keer

3 reacties

  1. Auteur
    Sensation1982
    Datum
    Te woord staan is blijkbaar te moeilijk , dit getuigd het asociale beleid binnen Suez . Niet alleen de chauffeurs en laders zijn schoften , ook kantoor blijkbaar
  2. Auteur
    Sensation1982
    Datum
    Nou waar blijft de reactie van SUEZ? Of moet ik het in het engels zeggen ? SUEZ when do you have the balls to contact me and hear the facts ?.
  3. Auteur
    Suez
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Olderen,

    bedankt voor uw bericht.

    Ik kan mij goed voorstellen dat als bovenstaande uw ervaring is met SUEZ, u hier melding van doet.

    Daar wij dit soort meldingen serieus opnemen treden wij graag met u in contact om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

    Helaas hebben wij u vandaag niet kunen bereiken. Dit zullen wij morgen alsnog trachten te doen.

    De chauffeur en beladers zullen in ieder geval op gesprek komen.

    Hopende u voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Niki




Ook een klacht indienen over Suez?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen