Klacht Suez: Groene afvalbak wordt niet geleegd

sad Niet opgelost
H Vos

inds februari 2018 wordt mijn groene citybin niet geleegd. Ik zet deze op zondagavond voor de ophaaldatum aan de weg op de afgesproken plek.
De eerste paar keer dat de bak niet geleegd werd, heb ik naar de klantenservice gebeld met het verzoek alsnog de bak te legen- in de veronderstelling dat dit een vergissinguitzondering betrof- de volgende keren werd de bak ook niet geleegd.
Iedere keer heb ik gebeld met de klantenservice en heb ik aangegeven dat ik graag een structurele afspraak wil over het legen van de bak. Ik voel mij hierbij absoluut niet gehoord en geholpen door de medewerkers van de klantenservice. Zij stellen steeds dezelfde vraag: zet u de bak op tijd aan de weg, en staat de bak op de goede plaats? Hier heb ik iedere keer antwoord op gegeven, maar iedere keer wordt het weer gevraagd. Dit maakt dat ik mij niet serieus genomen voel. Medewerkers lijken niet getraind te zijn in het omgaan met klachten. Er is zelfs een paar keer opgehangen. Deze klantenservice is ontzettend klantonvriendelijk en inefficiënt. De medewerkers geven aan dat zij kunnen zien dat ik eerder gebeld heb of eerder een signaal heb afgegeven. Toch is het wanneer ik bel net of mijn klacht niet bekend is of niet geregistreerd staat. Dat is erg frustrerend als klant. Nadat ik opnieuw heb aangegeven dat mijn bak niet geleegd is, wordt er iedere keer aangegeven dat het wordt doorgegeven. Uiteindelijk is er na mijn telefoontje naar de klantenservice in augustus bij het melden van het wederom niet legen van de groene citybin een meneer (Pascal) bij mij thuis langsgekomen. Met hem heb ik de afspraak gemaakt om de citybin aan de overkant van de weg te plaatsen. Met de belofte dat hij zorgdraagt dat deze voortaan meegenomen wordt in de route.

Zondagavond 23 sept. heb ik de bak aan de weg gezet op de afgesproken plek.
De volgende dag was deze niet geleegd.
Ik zag dat de city bin die 500 m verder stond wel geleegd was. Dinsdag 25-9 en 26-9 heb ik gebeld met de vraag de bak alsnog te legen en gevraagd of de coördinator mij kan bellen. Tot op heden 26-6(16:40) heb ik nog niets gehoord en is de bak niet geleegd.

Ik vind dit alles echt onacceptabel. De dienst die wordt geboden wordt niet geleverd en bij meerdere meldingen hiervan leidt dit totaal niet tot een oplossing hiervan.

Ik wil dat de groene afvalbak geleegd wordt.

Ik wil graag een tegemoetkoming voor alle tijd, energie en moeite die ik hierin steek, zonder resultaat. (Bellen, mailen, klacht indienen etc.)

Suez
    Goedendag,

Zoals zojuist telefonisch besproken ga ik uw melding doorzetten naar de afvalinfolijn van Gemeente Arnhem aangezien u een inwoner bent van Arnhem. U bent nu namelijk aan de zakelijke kant van de afvalinzameling terechtgekomen.

U hoort nog van ons

Koen van Stiphout
    Suez
    Goedendag,

De afgelopen dagen zijn er meerdere opzichters van gemeente Arnhem bij u thuis geweest.
    Zij hebben uw antwoordapparaat ingesproken en de vraag is of u contact met hen op kunt nemen.
    Ik ga voor nu de klacht afsluiten aangezien ik niet directe invloed heb op de gang van zaken.

Koen van Stiphout

H Vos
Er is door verschillende mensen contact opgenomen. Eerst door een mevrouw die een voicemail heeft ingesproken, waarbij ze aangaf dat de groene bak op een andere plek neergezet moest worden. Er werd geen tel.nr achtergelaten om op terug te bellen. Daarna veel andere voicemails, met nr. Persoon gesproken, afgesproken bak op andere plek neer te zetten. Daarna nog een ander persoon gesproken Pascal Hendriks. Hij geeft aan de bak op de eerder afgsproken plek neer te zetten. Ik heb de bak sinds de klacht nog niet aan de weg gezet, dus ik weet niet of het probleem is opgelost en afspraken worden nagekomen.

Ook een klacht indienen over Suez?