Klacht Suez: Grofvuil niet afgehaald ondanks afspraak

Klachtnummer
# 447607
Gebruiker
S.d.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 mei jl. afspraak voor grofvuil ophalen. Ligt tot op heden voor ons huis, inmiddels met een hoop troep van anderen.
4 keer gebeld naar Suez, steeds een ander verhaal, andere uitleg en andere toezeggingen, geen oplossing. Erg vervelend, het nodigt anderen nu uit om meer afval erbij te dumpen.

Afval van 3 huizen verderop is ook niet afgehaald (zie laatste foto)

De oplossing

Het zo snel mogelijk ophalen, zoals voorheen altijd keurig volgens afspraak gedaan werd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Suez?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen