Klacht Suez: Grofvuil niet afgehaald ondanks afspraak

Klachtnummer
# 447607
Gebruiker
S.d.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

18 mei jl. afspraak voor grofvuil ophalen. Ligt tot op heden voor ons huis, inmiddels met een hoop troep van anderen.
4 keer gebeld naar Suez, steeds een ander verhaal, andere uitleg en andere toezeggingen, geen oplossing. Erg vervelend, het nodigt anderen nu uit om meer afval erbij te dumpen.

Afval van 3 huizen verderop is ook niet afgehaald (zie laatste foto)

Gewenste oplossing

Het zo snel mogelijk ophalen, zoals voorheen altijd keurig volgens afspraak gedaan werd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Suez?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen