Klacht Suez: het legen van de citybins deugt niet

G. Borsje

Sinds februari hebben enkele bewoners van ons appartementsgebouw een citybin en we hoopten dat dat er meer zouden worden.
Die bins zetten we uiteraard buiten volgens de afvalkalender maar tot nu toe is het nog maar twee maal goed gegaan.
Als de bakken niet zijn gelegd bel ik suez. Dat hebben we hier afgesproken om te voorkomen dat iedereen gaat bellen.
En dan belooft de dame aan de telefoon dat ze donderdag terug komen. Dus citybin naar binnen en donderdag weer naar buiten.
Ik ben bijna 78, dat bakken sjouwen is zwaar werk voor me.
En dan gebeurt het ook nog dat ze niet op donderdag komen maar, op woensdag, zoals vandaag. Ze reden voor maar ik zat binnen, en moest de bin halen, op de lift wachten en zou te laat zijn geweest als een buurman ze niet even tegen had gehouden. STRESS
En de ophaal van 5 mei was verplaatst naar 2 mei maar ze kwamen niet en ook niet op een andere vervangdag. Ik zat vier weken met een bak GFT in huis!
Mogelijk zit het probleem er in dat onze citybins niet vanaf de weg zijn te zien. Ze staan naast onze grijze container aan het einde van de oprit.
Maar die boodschap komt niet door. Telkens andere chauffeurs en die weten dat dan weer niet. Maar naar zo veel maal bellen moet er toch en aantekening op de routelijstjes staan of zoiets? Het huisnummer 30 staat met hele grote letters op een bord aan de straat.
De coördinatie bij suez lijkt nergens naar.

Er voor zorgen dat de alle chauffeurs die onze citybins moeten legen weten dat ze de oprit op moeten bij Velperweg 30

Ook een klacht indienen over Suez?