Klacht Suez: Niet nakomen afspraak

Klachtnummer
# 609027
Gebruiker
Ketelsteen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afspraak gemaakt bij Pre Zero om grof tuinafval op te laten halen. 11-7 de afspraak gemaakt. Netjes op de ochtend van de afspraak (20-7) alles op de parkeerplaats gelegd.
Vanochtend (21-7) gebeld waarom het er nog ligt, hebben ze het geannuleerd zonder dit te melden. Volgens hun zelf hebben ze 1x gebeld, dit klopt niet. Ik heb geen gemiste oproep (ook niet van een anoniem nummer) en ook geen ingesproken voicemail. Mijn e-mail gecontroleerd, ook bij de spam-map, ook hier geen bericht van de annulering. Dus; omdat de afspraak niet is nagekomen vanuit de kant van Pre Zero, moet ik nu van alles gaan regelen om geen bekeuring te krijgen. Nu kan het pas 27-7 worden opgehaald en verplichten ze dat wij alles opnieuw heen en weer gaan lopen schuiven, omdat er anders een boete komt vanuit de gemeente / handhaving (de woorden van de Pre Zero medewerker). Ik ga zaterdag op vakantie, dus dit is niet mogelijk voor mij.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het grof tuinafval ophalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Suez?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen