Klacht Sugarbear-hear: Neppe sugarhairbears in omloop, opgelicht door webshop

Cronut

Via de webshop heb ik SugarBearHair haar vitamines besteld. Het potje is net niet in perfecte staat, het plastic is wat smoezelig. Het label is anders dan het orgineel en er zitten bubbels onder het label. Het lipje aan de bovenkant van de pot was zilver en dat week ook af van het orgineel. Toen ik er 1 probeerde, wist ik al dat ze niet de orginele waren. Daarna had ik een tweede ingenomen om het te bevestigen. Het zijn NIET de officiele Sugarbearhairs, al lijken ze wel hetzelfde. sugarbear-hair.nl verkoopt neppe Sugarbearhairs vitamines. Dit vermelden ze niet op de website, alleen in de algemene voorwaarden staat dat SugarBear-Hair.nl is GEEN onderdeel van sugarbearhair.com. Al met al ik ben opgelicht door dit bedrijf en er zijn meerdere gedupeerden. Het bedrijf reageert niet meer, dus ik zit opgescheept met nep producten.

Volledige bedrag terug

Bijlagen

Cronut
    De textuur van de vitamines zijn taaier en
    het heeft een meer chemische nasmaak dan het orgineel.

Cronut
klacht is niet opgelost, geen reactie en verkoper gaat vrolijk verder met oplichting met een nieuwe webshop https://sugarbearvitamins.nl/

Ook een klacht indienen over Sugarbear-hear?