Klacht Suit Yourself: Een klacht ingediend bij het bedrijf, wat niet opgepakt wordt

Klachtnummer
# 173352
Gebruiker
Hanny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft een maatpak laten maken en een overhemd. Het colbert heeft te brede schouders, waardoor er een plooi in beide voorzijde van het colbert ontstaat.
Het overhemd dat is gemaakt, was te krap op de borstpartij. Dat is opnieuw gemaakt, maar ook de 2e poging was te krap. Mijn dochter is een aantal malen teruggeweest. Uiteindelijk is dit probleem opgelost met een drukknop ter hoogte van de buste. Zij kan dit overhemd alleen maar aan, als zij het tot aan de borstpartij openlaat en er een shirt onder draagt. Ik heb deze klacht gemeld en krijg als antwoord:
" Wij vinden dit zeer spijtig om te horen. We vinden het pak en overhemd van uw dochter erg mooi staan en hopen alsnog dat zij er veel plezier van heeft".

Dit vind ik een minachtend antwoord op mijn klacht

De oplossing

Het colbert aan te passen en het overhemd opnieuw maken, maar dat op de juiste maat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Suit Yourself hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Suit Yourself?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen