Klacht SuiteHome.NL: besteld en betaald, niet geleverd, geen communicatie

Klachtnummer
# 32448
Gebruiker
Stefan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juli heb ik via de website suitehome.nl een natuurhouten badbrug besteld t.w.v. 29,50 euro, en direct betaald d.m.v. iDeal. Meteen hierop heb ik een (automatische) bevestiging van de bestelling ontvangen.
Na 3 weken had ik nog niets ontvangen, ook geen bericht over de te verwachten leverdatum, dus heb ik een mail gestuurd met het verzoek mij hierover te informeren. Daarnaast heb ik een adreswijziging voor de levering doorgegeven, vanwege een aanstaande verhuizing. Hierop is niet geantwoord. Ook heb ik een paar keer het op de site vermelde telefoonnummer gebeld - geen gehoor - en heb ik een voicemail ingesproken.
Vanwege het gebrek aan communicatie heb ik er geen vertrouwen meer in dat mijn bestelling nog geleverd gaat worden.

De oplossing

Vanwege het gebrek aan communicatie heb ik er geen vertrouwen meer in dat mijn bestelling nog geleverd gaat worden, daarom wil ik graag het aan suitehome betaalde bedrag van €35,45 (kosten bestelling + bezorging) teruggestort hebben op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SuiteHome.NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SuiteHome.NL?