Klacht SuiteHome.NL: Betaalde, maar niet geleverde producten

Willem

Op 8 januari 2013 bestelden wij een pakket huishoudelijke attributen bij Suitehome.nl onder bestelnr. 59747 en betaalden 123, 25 euro via IDEAL. Tijdens een telefoongesprek op ons initiatief op 8 februari 2013 deelde het bedrijf ons mee dat levering enige tijd kon duren, omdat de bestelde producten van verschillende fabrikanten afkomstig waren.
Omdat levering uitbleef, hebben we op 1 maart 2013 met Suitehome gebeld en is ons toegezegd, dat levering binnen 1 à 2 weken zou plaatsvinden. Een medewerker van het bedrijf verzekerde ons dat Suitehome ons zou berichten over de voortgang.
Toen er op 15 maart niets geleverd was en is met ons ook niet gecommuniceerd was over (nieuwe) problemen die de toegezegde levering in de weg zouden staan, hebben we een aangetekende brief geschreven met ongeveer de inhoud van deze klacht. We vroegen daarin vóór 8 april de bestelde producten te leveren. Ook hebben we geschreven dat we, Indien levering van de volledige bestelling vóór deze datum niet gerealiseerd zou zijn, de koop willen annuleren en het betaalde bedrag teruggestort willen zien.
Suitehome heeft tot vandaag, 9 april 2013, niet gereageerd.

De koop wordt geannuleerd en het bedrag van € 123,25 wordt teruggestort.

SuiteHome.NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?